18 Лютого 2019

Діалогічність вчителя НУШ як основа партнерської взаємодії

Спрямованість тренінгу:

  • Усвідомлення вчителями феномену діалогу як ефективного інструменту розвитку особистості людини;
  • Ознайомлення із структурою, енергією, процесом, призначенням і результатом діалогічної взаємодії в НУШ;
  • Особисте тестування учасниками тренінгу технік і алгоритмів діалогічної взаємодії.
  • Підживлення наміру учасників тренінгу розвивати особисту професійну діалогічність і діалогічність НУШ.

Дизайн тренінгу:

  • Вхід-налаштування. Вправа “Встановлення контакту”.
  • Бачення феномену діалогу: структура, енергія, процес, призначення, результат. Вправа “Готовність до діалогу”.
  • Діалог в професійному зростанні вчителя НУШ. Вправа “Від початківця до майстра”.
  • Внутрішній діалог вчителя – основа особистої відповідальності. Вправа “Розподіл відповідальності”.
  • Втілюючий діалог: підживлення, відображення, візаві. Вправа “Втілюючий діалог на уроці”.
  • Полілог учасників освітнього процесу. Вправа “Пошук спільної мови”.
  • Вихід-усвідомлення. Вправа “Сувенір на перспективу”.

Детальніше - за цим посиланням.

Зареєструватись можна за цим посиланням.

Місто

Київ

Адреса

вул. Митрополита Василя Липківського, 36, каб. № 305 (3 поверх, зал засідань)

Час

16 березня
13:00-16:00

Організатор

Академія інноваційного розвитку освіти

Вартість

безкоштовно

Купити квитки

Обговорення