2 Квітня 2018

Учителям початкової школи “Методика розвитку критичного мислення учнів”. Частина 2 (Київ)

ПРОВОДЯТЬ:

Ірина Баранова — співавторка-розробниця посібників і програм з критичного мислення, тренерка міжнародних освітніх програм, тренерка й співзасновниця Платформи “Критичне мислення”.

Тетяна Ремех — тренерка й авторка платформи “Критичне мислення”, кандидатка педнаук, проводить практичні заняття зі слухачами курсів підвищення кваліфікації вчителів правознавства інститутів післядипломної освіти, тренерка з методики викладання предметів громадянознавчого спрямування міжнародних й всеукраїнських освітніх проектів.

ЩО БУДЕ НА ДРУГІЙ ЧАСТИНІ?
● Чи спробували ви після першої частини застосувати методи розвитку критичного мислення (КМ) учнів на власних уроках?
● Чи задоволені власним рівнем володіння методами?
● Чи відчуваєте потребу в вдосконаленні своєї майстерності?
● Чи бажаєте поповнити власну методичну скарбничку новими методами?

Саме ці потреби задовольнить друга частина тренінгу. Ми зосередимось на розвитку умінь ставити запитання, спрямовані на формування критичного мислення учнів на уроці з будь-якого предмета. Під час тренінгу ви працюватимете над постановкою відкритих і закритих запитань, а також запитань різних рівнів мислення за таксономією Б. Блума.

На тренінгу візьмете участь у моделюванні фрагментів уроків із більш ніж 10-ма новими методами розвитку критичного мислення учнів, серед яких “Риб’яча кістка”, “Концептуальна таблиця”, “Дерево передбачень” та ін.

Детальніше – на сайті організаторів.

Місто

Київ

Адреса

вул. Січових Стрільців, 52 д (в приміщенні Інституту педагогіки), 4 поверх

Час

21 квітня

Організатор

Освітня платформа "Критичне мислення"

Вартість

400 грн (оплата після 21 квітня – 450 грн)

Купити квитки

Обговорення