15 Тра, 2017

Міносвіти з вересня планує зменшити кількість завдань і збільшити час відпочинку дітей – Гриневич

За словами міністра, зараз зміст освіти страшенно перевантажений зайвою інформацією.

Про це повідомила міністр освіти і науки, представник «Народного фронту» Лілія Гриневич у програмі «Сніданок з 1+1».

Вона наголосила, що у процесі оновлення української школи головним питанням є оновлення змісту освіти. «Зараз зміст освіти страшенно перевантажений зайвою інформацією, не відповідає віковим особливостям дітей, і найголовніше – багато цих знань зовсім непотрібні в житті. Натомість те, що потрібно, не вивчається», – пояснила міністр.

Лілія Гриневич зазначила, що особливо гостро це питання наразі постало в початковій школі. «І тому ми оголосили інтерактивне розвантаження програм. Ми вперше на платформі ed-era.com викладемо з наступного тижня програми початкової школи і всі зможуть бачити їх та інтерактивно дописувати, які у них є зауваження», – розповіла міністр.

Вона пояснила, що повний перегляд стандартів освіти – досить тривалий процес, але вже найближчим часом Міносвіти планує вилучити з навчальних програм і підручників зайву інформацію.

“Я прихильниця того, щоб виконання домашнього завдання не призводило до психологічних травм у дітей. Кожен з батьків знайомий із ситуацією, коли доводиться виривати сторінку з зошита і переписувати ще раз, тому що ви щось закреслюєте, виправляєте. Наша ідея доволі проста – дозволити вчителям у молодшій школі працювати з дітьми олівцем”, – зазначила Лілія Гриневич.

Джерело: УНІАН

Trackback URL: http://nus.org.ua/minosvity-z-veresnya-planuye-zmenshyty-kilkist-zavdan-zbilshyty-chas-vidpochynku-ditej-grynevych/trackback/

1 Коментарі:

  • Ярослава Травень 15, 2017

    Як на мене, проблеми із великою кількістю домашніх завдань є не лише у початковій школі, а й у середній також. Діти-підлітки переживають стрес. Те, що вони не встигають робити ТАКУ кількість завдань, готуватися до одразу трьох-чотирьох контрольних, які проводяться в один день, негативно впливає на їхню самооцінку. На мою думку, доцільно було б формувати профільні класи вже після 4 класу.

    Reply

Залишити коментар:

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *