Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

15 Березня 2019

75 фахівців ІРЦ пройшли тренінги щодо роботи з новими методиками

75 психологів інклюзивно-ресурсних центрів зі всіх регіонів країни пройшли тренінги з використання нових методики для оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Навчання відбувалось упродовж 12-15 березня, повідомили на сайті МОН.

“Торік ми вперше масштабно забезпечили регіони сучасними психологічними інструментами для комплексної оцінки розвитку дітей. Відповідні методики МОН закупило для 500 новостворених інклюзивно-ресурсних центрів. Вони дозволяють провести фактично весь спектр потрібних психолого-педагогічних досліджень.

Це дуже важливо для того, щоб оцінити спроможність до навчання дітей з особливими освітніми потребами, побудувати для них індивідуальну програму розвитку, освітню траєкторію тощо”, – зазначив перший заступник міністерки освіти і науки Павло Хобзей.

Навчання передбачає кілька етапів. Під час першого фахівці ІРЦ опановували теорію та вчилися практично працювати з 5-ма методиками:

  • розладів аутистичного спектра “CASD”
  • діагностики розладу дефіциту уваги та гіперактивності “Conners-3”
  • для тестування невербального інтелекту і когнітивних здібностей “Leiter-3”
  • для тестування вербального інтелекту і когнітивних здібностей “WISC-IV – шкала інтелекту Векслера для дітей”
  • індивідуалізованого психоосвітнього оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра “РЕР-3”.

Надалі кожен учасник повинен скласти електронний іспит та протягом місяця виконати домашнє завдання на робочому місці. Це є обов’язковою умовою доступу слухачів до наступного етапу, який відбудеться у середині квітня цього року.

За результатами другої частини навчання та успішного проходження випускного іспиту учасники отримають кваліфікацію та посвідчення тренера. Це дасть їм право надалі вчити інших фахівців ІРЦ роботі з методиками.

Нагадаємо, для ІРЦ розробили систему автоматизації роботи за 5 мільйонів гривень.

Фото: МОН


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.