28 Лютого 2018

Британське дослідження показало, що молодь хоче захисту від кібербулінгу в соцмережах

83% опитаної молоді в дослідженні Safety net: The cyberbully inquiry заявили, що компанії, які створюють соцмережі, повинні надавати максимальний захист від кібербулінгу.

Дослідження зробили The Children’s Society та YoungMinds, передає “Освіторія”.

Опитування провели серед 1 тисячі людей віком від 11 до 25 років. Також для дослідження зібрали дані Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, YouTube, Tumblr та Snapchat.

Так, 61% молоді заводить свій перший акаунт у соцмережах у 12 років або раніше, хоча офіційно більшість компаній дозволяє робити це з 13-ти років.

44% опитаних проводять у соцмережі понад три години на добу, а кожен десятий користується цими сервісами вночі. При цьому 38% зазначили, що соцмережі негативно впливають на їхній психологічний стан, а для 46% дівчат вони ще й погіршують самооцінку.

Враховуючи отримані дані, досілдники розробили такі рекомендації розробникам соцмереж:

  • ретельніше відслідковувати вік користувачів і розробляти відповідні налаштування під різні вікові категорії;
  • чітко прописувати права і обов’язки користувачів мережі;
  • відповідати на скарги користувачів, пов’язані зі знущаннями в інтернеті, впродовж 24 годин;
  • збільшити міру відповідальності тих, хто ображають інших у соцмережі.

Детальніше про результати дослідження можна дізнатись у документі нижче.

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Читайте також переклади тез досліджень PISA “Як булінг впливає на рівень навчання”“Як оплачувана робота впливає на успішність дітей у школі” та “Як заняття спортом впливають на успішність дітей у школі”.

Фото: pexels.com


Обговорення