5 Лютого 2019

Чим частіше батьки допомагають з математикою, тим гірше чотирикласники її знають

Чим частіше батьки допомагають дітям виконувати домашні завдання з математики, тим гірше вони її знають.

На цьому наголошує в своєму аналізі результатів моніторингу математичної компетентності чотирикласників радник міністерки освіти і науки та член Національної команди експертів з реформування вищої освіти Володимир Бахрушин.

Що частіше батьки допомагають виконувати домашні завдання (з власної ініціативи чи на прохання дітей), вимагають приділяти більше часу на заняття математикою, то гіршими є результати моніторингу. І це зрозуміло. З одного боку, допомога і додатковий час занять найчастіше потрібні тим, хто має проблеми з виконанням завдань. А з іншого – надмірна допомога не сприяє прагненню учнів розбиратися у складних питаннях і розвитку їхніх навчальних навичок”, – зазначає Бахрушин.

Також на знання чотирикласниками математики впливають такі фактори: інтерес учнів до математики, розуміння її важливості для реалізації в майбутньому та їхня здатність концентрувати увагу на уроках тощо.

Окрім того, Бахрушин пише, що проста перевірка батьками, чи виконано домашнє завдання, на розвиток математичної компетентності практично не впливає.

Більше читайте в нашому матеріалі “Про що свідчать деякі результати моніторингового дослідження з математики”.

Нова українська школа

Фото: Pixabay


Обговорення