25 Квітня 2019

Хіврич: Це міф, що після появи в класі дитини з ООП зменшується успішність інших

Якщо у класі з’являється дитина з особливими освітніми потребами, успішність інших дітей не знижується.

Про це сказала керівниця директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Валентина Хіврич в інтерв’ю Новій українській школі.

У класі з’являється асистент вчителя, який працює з усіма дітьми, допомагаючи вчителю. Вчитель та асистент готуються до інклюзії, вивчають багато нового, можуть застосовувати спільне викладання, а значить – краще організувати освітній процес для всіх діток, – зазначила Хіврич.

Вона розповіла про випадок, коли керівництво району приїхало на батьківські збори в інклюзивному класі.

“Питають батьків – які враження, чи не ображають дитину з ООП? Одна мама каже: “Ми знаємо, що клас інклюзивний, а хто з дітей на інклюзії – не знаємо”. Це – вищий пілотаж. Вчителі змогли так організувати освітній процес, що всі отримують належну увагу і підтримку, усім комфортно”, – поділилась керівниця директорату.

Більше читайте в нашому інтерв’ю з Валентиною Хіврич: перша та друга частини.

“Нова українська школа”

Фото: асистентка вчителя Іванна Горбатюк поруч з хлопцем із ЗПР у у 8-й школі Хмельницького, автор – Андрій Попик


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.