25 Лютого 2019

Інклюзивна освіта вчить суспільство сприймати іншість – Гриневич

Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич переконана, що інклюзивна освіти вчить суспільство спілкуватись і сприймати іншість.

Про це вона сказала в інтерв’ю PRM.UA.

“Право на освіту для всіх, повага гідності і таланту кожного  це одна з базових цінностей НУШ. Ми зараз дуже серйозно наростили можливості для дітей з особливими освітніми потребами. Наша метастворити умови для їхнього спільного навчання зі звичайними дітьми, щоб не ізолювати цих діток у закритиму середовищі, а вчити жити в реальному світі.

Їхня присутність також необхідна і їхнім одноліткам, адже так суспільство вчиться спілкуватись і сприймати інакшість, діти усвідомлюють, що почуття гідності, потреба у спілкуванні та розвитку, якесь своє власне покликання має кожен із нас, – вважає Гриневич.

Вона також зазначила, що зараз корекційними послугами користуються 14 тисяч дітей. А в деяких областях цей показник зріс у п’ять-шість разів.

Нагадаємо, безперешкодний доступ до 1 поверху забезпечений у 11 560 українських школах, що є 74% від загальної кількості закладів.

У Дніпропетровській області понад 20% шкіл упровадили інклюзивне навчання.

Читайте також наші матеріали “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах”“Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах (Частина 2)” та “Відповідаємо на запитання. Робота в інклюзивних класах (Частина 3)”.

Окрім того, за цим посиланням ви можете дізнатись адреси і контакти ІРЦ.

“Нова українська школа”

Фото: Pixabay


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.