4 Лютого 2019

Моніторинг з математики: чотирикласники найгірше вирішили завдання на міркування

Найважче чотирикласникам розв’язувати завдання на міркування, найлегше  на перевірку знань.

На цьому наголошує в своєму аналізі результатів моніторингу математичної компетентності чотирикласників радник міністерки освіти і науки та член Національної команди експертів з реформування вищої освіти Володимир Бахрушин.

Немає істотних відмінностей в успішності виконання завдань у розрізі змістових категорій (числа й вирази, геометричні фігури й величини, вимірювання, робота з даними). Середня складність завдань для цих категорій перебувала в межах 51–62%.

Значно більшими були відмінності за когнітивними категоріями. Найпростішими для учнів (78%) виявилися завдання на перевірку знань, а найскладнішими (40%) – на перевірку навичок міркування. Це свідчить, що проблема несформованості навичок застосування знань для початкової освіти не менш актуальна, ніж для вищих рівнів освіти“, – наголошує Бахрушин.

Зображення зі звіту

Більше читайте в нашому матеріалі “Про що свідчать деякі результати моніторингового дослідження з математики”.

Нова українська школа

Фото: автор – ElisaRiva, Pixabay


Обговорення