19 Липня 2018

Що робити, коли виникла помилка під час реєстрації е-кабінету вступника

Під час реєстрації електронного кабінету вступника можуть виникати помилки, що стосуються атестату чи сертифікату ЗНО. Кожна помилка має власний алгоритм дій, аби її виправити.

Про це йдеться на сайті Osvita.ua.

  • Помилка №1: “Помилка при реєстрації: сертифікат ЗНО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.1″.

Порядок дій: Вступнику потрібно надіслати на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: “Помилка при реєстрації П1.1”. До листа треба додати: сканкопію (фото) сертифіката (з номером, пін-кодом, роком видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомить про додання дійсного сертифіката в реєстр або про недійсність сертифіката.

  • Помилка №2“Помилка при реєстрації: атестат про ПЗСО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.2″.

Порядок дій: Вступнику потрібно надіслати на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: “Помилка при реєстрації П1.2”. До листа треба додати: сканкопію (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомить про додання дійсного атестата в реєстр або про недійсність атестата.

  • Помилка №3: “Помилка при реєстрації: вказано анульований атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П1.3″.

Порядок дій: Вступнику потрібно надіслати на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: “Помилка при реєстрації П1.3”. До листа додати: сканкопію (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомить про додання дійсного атестата в реєстр або про недійсність атестата.

  • Помилка №4“Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.1″.

У даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, є атестат, але вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що у нього чинний сертифікат.

Порядок дій: Вступнику потрібно надіслати на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: “Помилка при реєстрації П2.1”. До листа треба додати: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомить про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

  • Помилка №5: “Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.2″.

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат, але вказано інший чинний атестат. Вступник наполягає, що саме в нього чинний атестат.

Порядок дій: Вступнику треба надіслати на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: “Помилка при реєстрації П2.2”. До листа додати: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомить про додання дійсного атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність атестата.

  • Помилка №6: “Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.1″.

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій: Вступнику потрібно надіслати на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: “Помилка при реєстрації П3.1”. До листа потрібно додати: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомить про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

  • Помилка №7“Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного атестата про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.2″.

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій: Вступник має надіслати на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: “Помилка при реєстрації П3.2”. До листа треба додати: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), та скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомить про додання дійсного атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність атестата.

  • Помилка №8: “Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3″.

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаних атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах дійсні дані.

Порядок дій: Вступнику треба надіслати на електронну пошту технічного адміністратора системи ([email protected]) лист з темою: “Помилка при реєстрації П3.3”. До листа додати: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), а також сканкопію свідоцтва про народження або свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомить про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

У разі виникнення інших помилок необхідно звертатись до ДП Інфоресурс, що адмініструє роботу електронних кабінетів, за електронною поштою [email protected] або за телефонами служби підтримки.

Фото: автор – mohamed_hassan, Pixabay


Обговорення