Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

20 Листопада 2018

Треба опиратись на можливості дітей з особливими освітніми потребами – Самсонова

На думку очільниці директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Лариси Самсонової, потрібно спиратись не на проблеми, а на можливості дітей з особливими освітніми потребами.

Про це вона сказала в ефірі Громадського радіо.

“Ми завжди звикли бачити в людині з особливими освітніми потребами її недоліки. А спробуйте побачити сильні сторони людини, на них спертися і побудувати систему освіти таким чином, щоб врахувати всі можливі сильні сторони. Повірте, ми всі будемо цьому вчитися. Це непросто, бо в нас ще довго відгукуватиметься шлейф радянського досвіду”, – наголосила очільниця директорату.

Вона зазначила, що раніше дітям з особливими освітніми потреба ставили медичні діагнози, від яких відштовхувались під час їхнього навчання. Тепер же таким людям не ставитимуть медичного діагнозу.

В інклюзивно-ресурсних центрах будуть спиратися на міжнародні класифікації функціонування. Тобто на потреби і на можливості таких дітей.

Самсонова також переконана, що індивідуальна форма навчання завжди програшна для учнів.

Нагадаємо, інклюзивно-ресурсні центри отримають систему автоматизації роботи за 5 мільйонів гривень.

Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич називає інклюзивну освіту одним із пріоритетів реформи.

Фото: автор – ArtsyBee, Pixabay


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.