Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

12 Листопада 2019

Вчителям початкової школи “Основні інструменти вчителя в організації роботи учнів з різними видами інформації”. Модуль 2

ЩО БУДЕ НА ТРЕНІНГУ

  • Чи вмієте ви ставити учням відкриті й закриті запитання та запитання за таксономією Б. Блума у процесі роботи з різними видами інформації?
  • Чи досконало володієте методами розвитку критичного мислення учнів у роботі з текстами та ілюстраціями?
  • Чи бажаєте практично освоїти нові методи?

Саме на ці запитання відповість другий модуль. Ми зосередимось на розвитку умінь ставити запитання, спрямовані на формування критичного мислення учнів на уроці з будь-якого предмета. Під час тренінгу ви працюватимете над постановкою відкритих і закритих запитань, а також запитань різних рівнів мислення за таксономією Б. Блума. Візьмете участь у моделюванні (підготовці й проведенні) фрагментів уроків з новими та вже відомими вам методами, опануєте покрокову методику застосування кожного з них.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

Блок 1. Запитання як основний інструмент розвитку критичного мислення: типологія, види і методика застосування запитань на уроках у початковій школі. Закриті й відкриті запитання

Блок 2. Запитання за рівнями мислення у роботі з різними видами інформації.

Блок 3. Практикум. Застосування окремих методів роботи з текстами із розвитку критичного мислення.

СЕРТИФІКАТ

Після тренінгу ви отримаєте іменний сертифікат з вказаною кількістю годин навчання (7 годин).

ТРЕНІНГ ПРОВОДИТЬ

Ірина Олійник – тренерка Платформи “Критичне мислення”, доцент кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Детальніше про подію та реєстрація – за цим посиланням.

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber

Місце

Рівне

Час

7 грудня
10:00-16:00

Організатор

Освітня платформа "Критичне мислення"

Вартість

360 грн (у день тренінгу - 460 грн)

Хочу на подію

Обговорення