ЩО БУДЕ НА ТРЕНІНГУ
Саме на ці запитання відповість другий модуль. Ми зосередимось на розвитку умінь ставити запитання, спрямовані на формування критичного мислення учнів на уроці з будь-якого предмета. Під час тренінгу ви працюватимете над постановкою відкритих і закритих запитань, а також запитань різних рівнів мислення за таксономією Б. Блума. Візьмете участь у моделюванні (підготовці й проведенні) фрагментів уроків з новими та вже відомими вам методами, опануєте покрокову методику застосування кожного з них.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Блок 1. Запитання як основний інструмент розвитку критичного мислення: типологія, види і методика застосування запитань на уроках у початковій школі. Закриті й відкриті запитання
Блок 2. Запитання за рівнями мислення у роботі з різними видами інформації.
Блок 3. Практикум. Застосування окремих методів роботи з текстами із розвитку критичного мислення.
СЕРТИФІКАТ
Після тренінгу ви отримаєте іменний сертифікат з вказаною кількістю годин навчання (7 годин).
ТРЕНІНГ ПРОВОДЯТЬ
Тетяна Бондар – тренерка Платформи “Критичне мислення”, викладачка кафедри менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського, кандидат філософських наук.
Тетяна Водолазська – тренерка Платформи “Критичне мислення”, викладачка кафедри менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського.
Детальніше про подію та реєстрація – за цим посиланням.
Обговорення