3 587
0
Сьогодні, 1 вересня, розпочав навчання третій набір першокласників Нової української школи. Також навчання розпочали 4-ті пілотні класи, які останній рік навчатимуться в початковій школі.
У 2019 році МОН провело дослідження рівня сформованості наскрізних умінь учнів початкової школи. У ньому взяли участь 3-ті класи, серед яких і пілотні НУШ. У цій статті розбираємося, чи краща НУШ за стару школу.
Також тут читайте про головні проблеми у впровадженні НУШ та як їх можна розв’язати.
Яких посібників, зошитів і методичної підтримки чекати вчителям і учням пілотних 4-х класів? Що змінилося в підходах до створення навчальних матеріалів? Розповідають розробники матеріалів.
Також дивіться матеріали:
Які новації пропонує новий стандарт базової школи, а також про проєкт типового навчального плану, типову та модельну навчальні програми – читайте в інтерв’ю з керівником робочої групи Романом Шияном.
Одним із найбільших досягнень НУШ є інклюзивне навчання. Так, минулого року в інклюзивних класах навчалися понад 19 тисяч учнів з особливими освітніми потребами – це всемеро більше, ніж п’ять років тому. Також минулого навчального року інклюзію забезпечували уже 35% українських шкіл. Ці цифри ростуть із кожним роком.
Читайте також “Один з перших у країні ІРЦ: як мелітопольські педагоги та батьки працюють командою” та ““Вони гідні, вони можуть. Їм треба просто допомогти”. Як навчають в інклюзивній школі Балабиного”
Більше відео про те, чому інклюзія важлива, дивіться тут.
Якісна підготовка експертів, автоматизована система для конкурсного відбору, нові критерії оцінювання підручників – зміни, що назріли давно. Про нову процедуру конкурсу підручників – читайте в нашій статті.
Також коротко про зміни дивіться в інфографіці:
“Нова українська школа”
Титульне фото: НВК “Престиж” у селі Балабине (Запорізька область), автор – Ірина Арзамасцева
Обговорення