Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

8 Жовтня 2020

Фінська 16-річна школярка на один день посіла місце прем’єр-міністерки Фінляндії

Очільниця уряду Фінляндії Санна Марин на день поступилася місцем 16-річній школярці Ааве Мурто.

Про це повідомляє офіс прем’єр-міністерки країни.

Зміна глави уряду, яка не має формальної сили, відбувається у країні в межах програми Girls Takeover з нагоди Міжнародного дня дівчат від ООН, що відзначається 11 жовтня. У цей день дівчата у всьому світі посідають місця лідерів у різних суспільних сферах.

Цьогорічна тема програми Girls Takeover – вплив технологій на гендерну рівність. Упродовж дня активістка Ааве Мурто, яка цікавиться питаннями зміни клімату і прав людини, обговорила з прем’єркою питання більшого залучення дівчат до сфери технологій та запобігання кіберпереслідування.

У ролі очільниці уряду школярка зустрілася із міністром з розвитку співробітництва та зовнішньої торгівлі, канцлером юстиції та членом парламенту.

“Доступ дівчат до технологій є важливою проблемою глобальної рівності, до якої потрібно поставитися серйозно”, – вважає Мурто.

Очільниця уряду Марин заявила, що Фінляндія повинна використовувати свій потужний національний досвід у цифровій галузі, а також у галузі новітніх технологій та інновацій ширше:

“Інновації мають зробити нові технології доступними для кожного. Вони не мають поглиблювати цифровий розрив між країнами або всередині суспільств. Вони повинні служити для усунення нерівності”.

Крім прем’єр-міністерки, своїми місцями дівчатам на день поступилися ректори фінських університетів, головні редактори деяких медіа, генеральні директори комерційних компаній. Фінляндія вже вчетверте бере участь у акції Girls Takeover.

Торік дівчата посіли посади 1800 лідерів у понад 60 країнах світу.

Фото: vnk.fi

Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.


Обговорення