Напишіть нам

Всі теми

14 Грудня 2020

Фінський проєкт оголосив конкурс на медійну кампанію реформи школи, бюджет – 90 000 євро

Фінський проєкт “Навчаємось разом” + проєкт ЄС оголосив конкурс на інформаційну кампанію щодо реформи шкільної освіти.

Заявку треба подати до 28 грудня. Усі повідомлення потрібно надсилати англійською мовою.

Розроблення та реалізація комунікаційної програми “Цінність освіти” передбачає:

  • Медійну кампанію “Цінність освіти” в партнерстві з національними каналами масової інформації (телебачення, радіо, преса, соціальні мережі);
  • Публічні дискусії з гетерогенною презентацією експертів та зацікавлених сторін (експерт PISA, представник МОН, представник вишу, представник бізнесу, студенти різних рівнів, рекрутингові компанії, IT-компанії, представники різних меншин та вразливих груп);
  • Повідомлення від молодих студентів університетів і закладів професійно-технічної освіти та нещодавно прийнятих на роботу молодих людей про знання й компетентності, отримані в навчальних закладах.

Кампанія повинна початися в січні 2020 року і тривати два роки.

Бюджет: 90 000 євро.

Цільові групи: широка громадськість, але особливо батьки й учні, вищі навчальні заклади, робочі місця, представники різних меншин і вразливих груп.

Організація, яка подається на конкурс, має мати:

  • Попередній досвід з аналогічних завдань, принаймні, одна реалізована загальнонаціональна комунікаційна кампанія, переважно в секторі освіти
  • Доведені знання у сфері освіти або суміжній галузі

Ключові кваліфікації команди постачальника послуг:

  • Ступінь магістра в галузі зв’язків із громадськістю, журналістики, маркетингу або подібній сфері
  • Мінімум п’ять років професійного досвіду в галузі медіакампаній, розвитку комунікацій, зв’язків із громадськістю, журналістики, маркетингу або в іншій суміжній галузі
  • Досвід роботи з українськими державними організаціями (в проведенні соціально орієнтованих кампаній)
  • Наявність налагоджених відносин із потенційними партнерами з боку української бізнес-спільноти
  • Здатність і успішний досвід розроблення та реалізації кампаній у засобах масової інформації, а також розроблення повідомлень у різних форматах (пресрелізи, вебсайти, історії успіху, записи в блогах, твіти, ТБ, радіо тощо) з орієнтацією на різні аудиторії
  • Здатність і перевірений досвід ініціативної та ефективної роботи під тиском
  • Знання відповідності брендингу
  • Відмінні письмові, усні та міжособистісні навички; відмінні навички спілкування англійською та українською мовами.
  • Знання реформи Нової української школи є перевагою.

Докладніше дивіться в документі нижче (англійською – тут):

annex-3-ToR-Value-of-Education_ukr

Завантажати документ

Фото: автор – IgorVetushko, Depositphotos

Цей матеріал підготовлено за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені тут погляди жодним чином не можуть сприйматися як офіційна думка Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.


Обговорення