Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

10 Січня 2018

На громадські обговорення винесли проект переліку осіб з особливими освітніми потребами

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проект постанови Кабміну “Про затвердження Переліку деяких категорій осіб з особливими освітніми потребами”.

Відповідне повідомлення розміщене на сайті МОН.

Проект розроблено для забезпечення права громадян, які потребують додаткової підтримки під час освітнього процесу, на здобуття повної загальної середньої освіти“, – пояснили у міністерстві.

У запропонованому переліку є такі категорії осіб:

  • особи з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарата; хворобами нервової системи; затримкою психічного розвитку, інтелектуальними порушеннями,  складними порушеннями мовлення (у тому числі з дислексією);
  • іншими складними порушеннями розвитку (у тому числі з розладами спектру аутизму);
  • особи, яким встановлено електрокардіо-стимулятор або інший електронний імплантат чи пристрій;
  • особи, які мають захворювання, що можуть бути перешкодою для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, визначені МОН спільно з МОЗ;
  • особи, які мають захворювання, що потребують постійного медичного нагляду, або періодичного здійснення індивідуальних медичних процедур із забезпечення життєдіяльності людини та/або контролю за її станом;
  • особи, які потребують відновлення стану здоров’я у закладах загальної середньої освіти санаторного типу;
  • особи, які опинились у складних життєвих обставинах, влаштовані до дитячих будинків сімейного типу, соціально-реабілітаційних центрів, перебувають у школах соціальної реабілітації;
  • особи, які проживають на тимчасово окупованій території, або у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення;
  • особи, які мають статус внутрішньо переміщених;
  • діти-біженці та діти, які потребують додаткового та тимчасового захисту;
  • особи, які здобувають спеціалізовану освіту та/або можуть прискорено опанувати зміст навчальних предметів одного чи декількох класів, освітніх рівнів;
  • особи, які здобувають(ли) повну загальну середню освіту мовою, що не належить до слов’янської групи мов, або базову чи профільну середню освіту – мовою корінних народів (особи з особливими мовними освітніми потребами).

Ознайомитись з проектом можна за цим посиланням.

Пропозиції та зауваження просять надсилати до 8 лютого на електронну адресу: [email protected].

Фото: автор - Wavebreakmedia, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.