Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

ПОГЛЯД АВТОРІВ

Інна Дьоміна

Чи провалена місія “вчасно піймати інтерес і не відпустити” у природничій освіті?

Іванна Коберник

Оцінювання в середній школі: чи проблема лише в “групах результатів”?

Олена Кресс

Чи є життя і освіта в прикордонній громаді

Зоя Звиняцьківська

Впізнавати своє. Як стандартизовані тести спрощують історичну пам’ять

Сім з половиною років НУШ — роздуми про буденність сучасної української освіти

Дмитро Кіяшко

Чи варто боятися сертифікації? Досвід вчителя

Оленка Северенчук

Як подолати стереотипи та страхи щодо реформи профільної школи

Павло Кочерженко

На стіні школи дві меморіальні дошки: одна – радянському генералу, інша – захиснику України. Чи можуть вони співіснувати в одному просторі?

Андреас Ніколет

Сонячні панелі та акумулятори: стійке рішення для енергобезпеки шкіл в Україні

Лілія Гриневич

Освіта на лінії фронту: виклики, втрати й боротьба за майбутнє

Ярослав Пилипенко

“Захист України” по-новому: що закуповують для школярів на Prozorro

Інна Дьоміна

“Учнів необхідно навчити говорити мовою науки”: Інна Дьоміна про невидимий бік тестування або “мовчазне” навчання