Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

ПОГЛЯД АВТОРІВ

Іванна Коберник

Нові рекомендації МОН щодо освіти у воєнний час: позитивні рішення і те, чого не вистачає

Світлана Ройз

Відчувати тіло, записувати думки, відновлювати зв’язок із реальністю: як дорослим і дітям уберегтися від виснаження

Олександр Елькін

Навіщо школам стратегічне планування: розбираємо ефективні інструменти стратегування на пальцях

Василь Дяків

Уміти чітко говорити про свої потреби й шукати шляхи вирішення проблем: чого слід навчитися українським освітянам

Світлана Ройз

У співчутті, на відміну від жалості, є повага до сили людини: як підтримати дітей, що втратили близьких

Юлія Смаль

“Це неправда, що…”: які міфи про німецькі школи не підтвердилися

Василь Дяків

“Тільки мотивація дитини до здобуття освіти має справжнє значення – як і усвідомлення своєї відповідальності за результати навчання”: про дослідження ДСЯО

Світлана Ройз

Когнітивне виснаження: як його виявити і як собі допомогти

Василь Дяків

Зменшення кількості навчальних предметів у школі: на які питання треба відповісти перед упровадженням

Світлана Ройз

Підліткознавство воєнного часу: які ознаки зараз притаманні поведінці підлітків і як допомогти “майже дорослим” пережити цей час

Оксана Проскура

“Навички майбутнього треба було розвивати вже вчора”: чому навчання впродовж життя настільки важливе

Світлана Ройз

Повернутися в Україну чи лишитися за кордоном – вибір має бути зваженим і раціональним