Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

23 Березня 2018

У МОН розповіли про нові підходи, які пропонує проект концепції розвитку педосвіти

У Міністерстві освіти і науки розповіли про три нові підходи, які пропонує проект концепції розвитку педагогічної освіти.

Про це розповів генеральний директор директорату вищої освіти і освіти дорослих Олег Шаров, передає прес-служба МОН.

Він зазначив, що для професійного розвитку педагогів концепція пропонує використовувати такі підходи:

  • Різні форми підвищення кваліфікації: тренінги, семінари, майстер-класи, вебінари, сертифікаційні програми тощо;
  • Стажування у найкращих педагогів. Практика наставництва може застосовуватися після тривалої перерви у роботі, підготовки до сертифікації, а також як обмін досвідом між викладачами. Тих, хто зможе бути наставником, має визначати Держслужба якості освіти;
  • Розширення можливостей самоосвіти. Зокрема, пропонується залучити до наставництва педагогів, які мають науковий ступінь або вчене звання.

Концепція сама по собі не несе змін до нормативно-правових актів України, а відображає загальне розуміння та бачення стратегії реформування педосвіти. На основі цього документу вноситимуться зміни, які регламентують освітній процес. Під час створення концепції ми намагалися не модернізувати старе, а створити нове, пропонуючи інше бачення майбутнього педагогічної освіти”, – зазначив Шаров.

Також концепція передбачає створення національного порталу розвитку педагогічної майстерності, де освітяни мали б вільний доступ до професійних журналів та інших ресурсів.

Нагадаємо, до 4 квітня триватиме громадське обговорення доопрацьованої концепції розвитку педагогічної освіти.

Перший заступник міністра освіти і науки Володимир Ковтунець розповів про три напрями розвитку педагогічної освіти.

Читайте також погляд директора київської спеціалізованої школи ім. Івана Багряного Сергія Гробачова “Хто вчитиме наших дітей? Пропозиції до концепції педагогічної освіти”.

Фото: автор – Element5 Digital, Unsplash


Обговорення