1 449
0
8 лютого пройде перший етап сертифікації для вчителів початкових класів, математики, української мови і літератури, історії та громадянських дисциплін. Український центр оцінювання якості освіти (УЦОЯО) надав рекомендації щодо підготовки до тестування.
Цього тижня заплановано незалежне тестування фахових знань і вмінь. Для успішного проходження першого етапу варто ознайомитися з програмами тестування та загальними характеристиками сертифікаційних робіт.
Зміст відповідних програм опублікований на сайті центру, а бажаючі можуть пройти тренажер для учасників. Згідно наказу УЦОЯО, тривалість тесту становить 180 хвилин та містить від 70 до 85 завдань в залежності від галузі. У цьому ж наказі міститься інформація щодо розподілу завдань та схеми нарахування балів.
Для вчителів початкових класів тест матиме завдання двох форм: з вибором однієї правильної відповіді (80 завдань) та відкритої форми з короткою відповіддю (5 завдань). Максимальна кількість балів, яку може набрати учасник, становить 90.
Педагоги мовно-літературного фаху проходитимуть тест 75 завдань якого буде з вибором однієї правильної відповіді та 10 завдань на встановлення відповідності, а максимальна кількість балів становитиме 115 балів.
Для викладачів математичної освітньої галузі тест складатиметься з 70 завдань трьох форм: із вибором однієї правильної відповіді (57 завдань), на встановлення відповідності (3 завдання) та відкритої форми з короткою відповіддю (10 завдань). Максимальна кількість балів – 86.
Тест для вчителів історії та громадянських дисциплін міститиме 80 завдань чотирьох форм: із вибором однієї правильної відповіді (69 завдань), на встановлення відповідності (4 завдання), на встановлення правильної послідовності (4 завдання) та з вибором трьох правильних відповідей із семи запропонованих варіантів відповіді (3 завдання). Максимальна кількість балів – 106.
Нагадаємо, медіа “Нова українська школа” вже писало про майбутні зміни у процедурі сертифікації вчителів, які почнуться з 1 вересня 2025 року.
Фото – Український центр оцінювання якості освіти.
Обговорення