375
0
Міністерство освіти і науки України затвердило нову технологію, яка допоможе учням молодших класів у прифронтових регіонах долати освітні втрати та підтримувати емоційний добробут.
У межах проєкту “Цифрові інструменти для подолання відставання у навчанні, соціально-емоційного розвитку та оцінки стану психічного здоров’я для найбільш вразливих дітей” було досягнуто значних результатів:
Одним із ключових досягнень стала інтеграція цифрового скринінгу емоційного добробуту учнів 1–4 класів. Ця методика дозволяє виявляти симптоми посттравматичного стресового розладу (ПТСР) у дітей та застосовувати ефективні психологічні методики підтримки.
Також у навчальний процес впроваджено цифровий підручник eKidz.eu, що містить:
За оцінкою UNICEF, eKidz.eu входить до 20 найефективніших навчальних інструментів. Дослідження на базі цього підручника показало, що учні, які навчалися дистанційно протягом шести тижнів, наздогнали своїх однолітків, які навчалися очно. Найбільший прогрес спостерігався у темпі читання, рівні читацького інтересу та мотивації до навчання.
“Сучасні технології в поєднанні з психосоціальною підтримкою можуть стати потужним драйвером розвитку української освіти. Масштабування таких проєктів на національному рівні дозволить забезпечити рівні можливості для кожної дитини”, — наголосив міністр освіти і науки України Оксен Лісовий.
Проєкт реалізовано за підтримки МОН України, благодійної організації “100% Життя”, ГО “Українська посмішка” та Гуманітарного фонду для України.
Нагадаємо, медіа “НУШ” писало про можливість отримання фінансової допомоги для сімей з дітьми із прифронтових територій від UNICEF.
Фото — Міністерство освіти і науки
Обговорення