Напишіть нам
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням
Для всіх
Для всіхБатькамВчителямДиректорамУчням

Всі проєкти

Всі теми

9 Червня 2025

Понад тисячу педагогів пройшли навчання для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Більше ніж 1000 педагогів підвищили кваліфікацію для якісної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) у межах проєкту “Психолого-педагогічне забезпечення якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах інноваційних моделей надання їм освітніх послуг”. Про це повідомило Міністерство освіти і науки.

У лютому–березні 2025 року в межах проєкту провели серію вебінарів, тренінгів, практикумів і семінарів. У фокусі навчання були такі теми:

  • особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями;
  • індивідуалізація та диференціація освітнього процесу;
  • використання жестової мови у роботі з дітьми зі складними порушеннями;
  • підтримка дітей із розладами аутистичного спектра;
  • розвиток музичних здібностей учнів із порушеннями зору;
  • створення завдань у Canva;
  • використання програми “Розвиток дитини” для підготовки виховних занять.

Як засвідчило дослідження рівня педагогічної компетентності, найбільші труднощі у роботі з дітьми з ООП спричиняють адаптація навчального матеріалу, індивідуалізація підходів, корекційна спрямованість занять і оцінювання результатів.

Наукова керівниця проєкту — Тетяна Докучина, кандидатка педагогічних наук і доцентка Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Навчання також проводили фахівці з робочих груп, які розробляли освітній продукт.

Ініціаторкою проєкту виступила радниця — уповноважена з прав дитини та дитячої реабілітації Дар’я Герасимчук. Партнери — Міністерство освіти і науки України, фонд “Люмос Україна” та Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.

“Наше спільне завдання полягає в тому, щоб допомогти освітянам набути навичок для розвитку та навчання дітей з ООП. Це один із найважливіших кроків для поліпшення якості навчального процесу та забезпечення рівних можливостей для кожного і кожної”, — зазначають організатори.

Нагадаємо, медіа “НУШ” писало про те, як навчати вчителів працювати з дітьми з особливими освітніми потребами.

Фото – freepik

 


Обговорення