655
0
Більше ніж 1000 педагогів підвищили кваліфікацію для якісної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) у межах проєкту “Психолого-педагогічне забезпечення якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами в умовах інноваційних моделей надання їм освітніх послуг”. Про це повідомило Міністерство освіти і науки.
У лютому–березні 2025 року в межах проєкту провели серію вебінарів, тренінгів, практикумів і семінарів. У фокусі навчання були такі теми:
Як засвідчило дослідження рівня педагогічної компетентності, найбільші труднощі у роботі з дітьми з ООП спричиняють адаптація навчального матеріалу, індивідуалізація підходів, корекційна спрямованість занять і оцінювання результатів.
Наукова керівниця проєкту — Тетяна Докучина, кандидатка педагогічних наук і доцентка Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Навчання також проводили фахівці з робочих груп, які розробляли освітній продукт.
Ініціаторкою проєкту виступила радниця — уповноважена з прав дитини та дитячої реабілітації Дар’я Герасимчук. Партнери — Міністерство освіти і науки України, фонд “Люмос Україна” та Координаційний центр з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
“Наше спільне завдання полягає в тому, щоб допомогти освітянам набути навичок для розвитку та навчання дітей з ООП. Це один із найважливіших кроків для поліпшення якості навчального процесу та забезпечення рівних можливостей для кожного і кожної”, — зазначають організатори.
Нагадаємо, медіа “НУШ” писало про те, як навчати вчителів працювати з дітьми з особливими освітніми потребами.
Фото – freepik
Обговорення