230
0
Український інститут розвитку освіти пропонує створити на базі Центрів професійного розвитку педагогічних працівників осередки (простори) психологічної підтримки. Для цього вже розробили відповідні рекомендації. Утім, це не є обов’язковою вимогою для ЦПРПП.
Про це йдеться на порталі УІРО.
Ознайомитися з рекомендаціями й завантажити їх можна нижче або за посиланням.
В Інституті наголосили, що психологічна підтримка педагогів надзвичайно важлива, особливо в умовах воєнного стану, коли освітяни стикаються із тривалим стресом, нестабільністю, високим навантаженням і суспільними вимогами.
Водночас, згідно з Положенням про ЦПРПП, одним із завдань центрів є надання педагогам психологічної підтримки.
“А оскільки освітяни взаємодіють зі здобувачами освіти, їхніми батьками – то створення таких осередків (просторів) психологічної підтримки на базі ЦПРПП буде обґрунтованим і дієвим рішенням для захисту і підтримки психічного та ментального здоров’я усіх учасників освітнього процесу”, – пояснили в УІРО.
Так, рекомендації, які розробили фахівці Інституту разом із психологинею Хотинського ЦПРПП Ольгою Дєдов, містять інформацію про:
Осередки (простори) психологічної підтримки, за рішенням засновника, можуть створювати не лише на базі ЦПРПП, а й в інших установах / закладах.
uied-metod-03.11.2024Раніше ми розповідали, що вчителі, шкільні психологи, батьки та всі, хто відчуває стрес, напругу чи вигорання, можуть поставити запитання експертам та експерткам у сфері ментального здоров’я на безплатній психологічній платформі Resilience.help від ГО “Смарт освіта”. Докладніше читайте за посиланням.
Читайте також: “Чому психологічна служба в системі освіти потребує змін: концепт реформи”.
Титульне фото: freepic.com
Обговорення