Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

14 Грудня 2024

Як зафіксувати в журналі семестрові оцінки за новою моделлю оцінювання – пояснення МОН

У Міністерстві освіти і науки України нагадали, як зафіксувати семестрові результати навчання за новою моделлю оцінювання.

Про це міністерство повідомило на своїй сторінці у фейсбук.

  • Як йдеться в поясненні, семестрове оцінювання потрібно здійснювати за групами результатів із кожного навчального предмета / інтегрованого курсу.
  • Зокрема, виставити загальну оцінку за предмет / інтегрований курс.
  • Спочатку семестрові оцінки потрібно виставити у відповідні стовпці за групами результатів, а вже потім – загальну оцінку.

Наприклад, під час оцінювання з історії України вчитель / вчителька орієнтується на три групи результатів і наприкінці семестру виставляє чотири оцінки: три за кожну групу результатів і загальну на основі оцінювання груп результатів”, – розповідають у МОН.

Також там поділилися таким прикладом фіксації семестрового оцінювання в журналі:

Як зафіксувати в журналі семестрові оцінки за новою моделлю оцінювання – пояснення МОН

Водночас у міністерстві наголошують, що оцінку за семестр можна скоригувати як за всіма, так і за окремими групами результатів. Навіть у випадку проведення комплексної роботи можна запропонувати учню / учениці скоригувати оцінку, виконавши завдання, які охоплюють оцінювання лише певної групи результатів.

Нагадаємо, що саме виведення оцінок та заповнення журналів може здійснюватися за трьома моделями:

  • у першій моделі вчитель/-ка може виводити семестрову оцінку, у якій враховуються підсумкові роботи за однією або декількома групами результатів, а також беруться до уваги поточні оцінки за групами результатів;
  • друга модель оцінювання, як і перша, передбачає, що впродовж семестру фіксуються досягнення учнів за кожною групою результатів, а наприкінці семестру учнівству пропонується комплексна підсумкова робота за кожною з груп результатів;
  • третя модель оцінювання передбачає, що семестрова оцінка виставляється за підсумками комплексної підсумкової роботи або на основі підсумкових робіт за однією або декількома групами результатів з урахуванням тематичного оцінювання.

Докладніше із цими моделями та іншими особливостями нового оцінювання ви можете ознайомитися в нашому матеріалі за посиланням.

Також розширені пояснення від МОН можна знайти тут.

Фото: автор – AllaSerebrina, Depositphotos


Обговорення