4 150
0
13 серпня уряд ухвалив рішення про перерозподіл 145,3 млн грн субвенції на підтримку дітей з особливими освітніми потребами у 2025 році. Медіа НУШ дізналось, яким чином будуть розподілені ці кошти.
Напередодні міністр освіти та науки Оксен Лісовий зазначав, що чинний обсяг субвенції покриває лише орієнтовно 19% потреб на проведення корекційно-розвиткових і психолого-педагогічних занять. Додаткове фінансування коштом цієї субвенції дасть змогу забезпечити потрібні послуги дітям з ООП у вересні–грудні 2025 року.
Як повідомили медіа НУШ у Міністерстві освіти та науки, напрямки спрямування коштів субвенції на надання державної підтримки дітям з особливими освітніми потребами визначені у статті 103-3 Бюджетного кодексу України.
Зокрема кошти субвенції можуть спрямовуватись на:
У 2025 році обсяг субвенції становить – 304, 6 млн. грн., в той час як орієнтовна потреба у фінансуванні на 2025 рік становить 1 685 360 тис. гривень.
“Завдяки фінансовій підтримці, діти з особливими освітніми потребами зможуть не лише здобувати освіту з урахуванням їх індивідуальних потреб, але й отримувати необхідні корекційно-розвиткові заняття”, - підкреслили в МОН.
Субвенція спрямовується на надання підтримки дітям з ООП, які здобувають освіту у закладах дошкільної, загальної середньої освіти та особам, які здобувають загальну середню освіту у закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Вперше у 2025 році розподіл субвенції здійснювався з урахуванням рівнів підтримки згідно з індивідуальною програмою розвитку кожної дитини з ООП.
Завдяки рішенню уряду, у 2025-2026 н. р. державну підтримку отримають 18338 вихованців інклюзивних груп ЗДО та 49324 учнів з ООП інклюзивних класів ЗЗСО.
“Створення інклюзивного освітнього середовища в дошкільній та загальній середній освіті базується на принципах доступності, рівності, підтримки та співпраці і реалізується через державну підтримку дітей з особливими освітніми потребами”, - зазначили у міністерстві.
Там очікують позитивний вплив від реалізації постанови, а саме проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) для дітей з особливими освітніми потребами та придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку.
Нагадаємо, раніше медіа НУШ писало про дистанційну освіту та інклюзію: як школи адаптують нові формати навчання
Фото - freepik
Обговорення