Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

3 Квітня 2019

Учителям основної-старшої школи “Методика розвитку критичного мислення учнів”. Модуль 1 (Львів)

■ Відчуваєте нестачу нових педагогічних інструментів, щоб зробити навчання більш продуктивним?
■ Розмірковуєте, як перестати “годувати” учнів програмовим матеріалом, а створити простір, де б вони “їли” самостійно й з апетитом?
■ Прагнете розібратися, як допомогти учням стати активним “мислителями” замість пасивних слухачів?

Програма

Блок 1. Що таке критичне мислення (КМ): розуміння цього дозволить вам по-новому подивитися на можливості уроку, спрямовувати навчання саме на розвиток мислення вищого рівня.

Блок 2. Особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення: завдяки цим навичкам ви зможете будувати ефективну взаємодію з учнями і зробите навчання надихаючим і продуктивним.

Блок 3. Структура уроку з розвитку критичного мислення: ви побачите взаємозв’язок частин уроку та визначите їхні завдання й отримаєте власний досвід участі у такому уроці. Зрозумієте, чому вчителю варто говорити не більше 20 % уроку.

Блок 4. Запитання як основний інструмент розвитку критичного мислення: типи, види і методика застосувань запитань на уроках з розвитку КМ. З’ясуєте, як має змінитися ролі запитань на уроці, та чому у китайській мові пізнання та уміння ставити запитання позначається однаковими ієрогліфами.

Що має дати тренінг:

■ систематизуєте уявлення щодо цілей та особливостей технології розвитку критичного мислення, опануєте її основні елементи;
■ сплануєте, як за допомогою технології розвитку КМ вдосконалити власні уроки;
■ нарешті зможете поставити усі свої запитання про запитання на уроці, а головне — перейдете від типових “вчительських” запитань до більш ефективних;
■ потренуєте власну гнучкість мислення та навчитесь, як за допомогою різних типів запитань допомогти учням конструювати власні знання.
■ заберете з собою практичні прийоми й техніки та вже на тренінгу почнете їх використовувати;
■ отримаєте підзарядку власної професійності та вітамін радості у дружньому колі колег і тренерів.

Тренінг проводять:

Ірина Костюк – тренерка Платформи “Критичне мислення”, методист, амбасадор Європейської асоціації викладачів історії EUROCLIO.

Оксана Гнатишин – тренерка Платформи “Критичне мислення”, методист НМЦО,
учитель географії СЗШ № 100 м. Львова
.

Зареєструватись можна за цим посиланням.

Детальніше - за цим посиланням.

Місце

Львів

Час

13 квітня
10:00–17:00

Організатор

освітня платформа "Критичне мислення"

Вартість

460 грн (360 грн до 12 квітня)

Хочу на подію

Обговорення