1 721
0
Четвертокласники, які почуваються некомфортно в школі, частіше потрапляють у ситуації з ознаками цькування та показують гірші результати навчання.
Про це йдеться в п’ятій частині звіту моніторингового дослідження початкової школи, опублікованій на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
“Учні початкової школи, які почуваються в ЗЗСО некомфортно, часто потрапляють у ситуації з ознаками булінгу, мають гірші результати із читання й математики, ніж їхні однолітки, для яких ЗЗСО є комфортним місцем, де немає місця проявам булінгу“, - зазначають автори дослідження.
Також проблеми з ознаками цькування частіше мають учні, які не почуваються щасливим в школі, яким не подобаються їхні однолітки та яких, на їхню думку, не цінує вчитель,
Окрім того:
Детальніше про булінг у початковій школі дивіться у документі нижче.
2019_ZVIT_MDYAPO_CHASTYNA-5_BULINGЗавантажити документ можна за цим посиланням.
Нагадаємо, наприкінці 2018 року Верховна Рада ухвалила закон, який передбачає штрафи за цькування у школі.
Всередині лютого цього року Бориспільський районний суд Київської області вперше в Україні виніс рішення про штраф через цькування. Згодом суд міста Нетішин Хмельницької області оштрафував матір учня за булінг вчителя.
Також у Донецькій області поліція притягнула до відповідальності адміністрацію школи за приховування цькування.
Детальніше про закон про булінг читайте в нашому матеріалі “Штрафи за цькування в школі. Що потрібно знати про антибулінговий закон”.
Читайте також нашу статтю “Як вчителю не стати жертвою булінгу”.
“Нова українська школа”
Ілюстрація: УЦОЯО
Обговорення