Для кого: вчителів та освітніх команд державних, приватних, альтернативних шкіл та дошкільних закладів, які шукають фундаментально інші підходи в освіті для того, щоб самим і учням перестати бути пасивними учасниками і перейти до активного, усвідомленого ставлення до навчальної діяльності і власного життя
ПРОГРАМА
1 модуль
1. Практикум-закріплення
• “Розбір” ситуацій, які виникли після проходження 1 ступені програми “Основи коучингу в освіті. Базовий”
• Практичні кейси для закріплення знань і навичок
2. Успішне мислення и коучінгові інструменти для розвитку дитини
Ефективні питання замість звичних вказівок.
Розвиток гнучкості мислення і здатності розглядати інформацію з різних сторін. Технологія “Розумова гімнастика”.
Розвиток здатності думати самостійно. Модель GROW.
Розширення усвідомленості. Інструменти коучингу
Розвиток конструктивного підходу до вирішення проблем:
Технологія “Рамка результату”
“Карти рішень”
“Дерево рішень”
3. Коучингові інструменти постановки особистих цілей
1 модуль дасть вам можливість:
Освоїти коучингові інструменти, що сприяють більш ефективному навчанню
Впровадити нову форму подачі навчального матеріалу і зробити урок більш цікавим і незабутнім
Мотивувати дітей до навчання
Розвивати гнучкість мислення і навчити дітей міркувати, а не бездумно заучувати факти і формули
Створювати сприятливу атмосферу для творчої реалізації дітей / батьків / колег
Ставити особисті цілі і допомагати ставити цілі вчителям/дітям та рухатись до їх досягнення
2 модуль
1. Практикум-закріплення
• Практичні кейси для закріплення знань і навичок
2. Ефективна комунікація вчителя - шлях до створення середовища залученості дитини в процес пізнання.
Метапрограми - ключ розуміння себе та інших
Уміння припускати дії інших за допомогою аналізу структури мовлення дитини:
- Про що варто говорити, точніше, що дитина здатна побачити / зрозуміти: загальну концепцію або деталі?
- Що дитину стимулює в навчанні: відхід від складних ситуацій або наближення до цілей і цінностей?
- За яких умов дитина відчуває себе найбільш комфортно: коли все залишається без змін або при революційних змінах?
- На що орієнтується дитина в навчанні: процес чи результат?
- Хто вирішує (або оцінює), що важливо / неважливо, добре / погано, правильно / неправильно - сама дитина або думка інших?
- Що більше воліє дитина: діяти самостійно, взаємодіяти з однокласниками або роль лідера, який наставляє і направляє інших?
Знаходимо корінь Успіхів і Провалів.
Напрацьовуємо способи розвитку у дитини необхідного мислення для досягнення кращих результатів.
3. Коучингові інструменти власної ефективності і самоорганізації
2 модуль дасть вам можливість:
Безпомилково прогнозувати дії дітей / батьків / колег в будь-яких ситуаціях і контекстах
Визначати стратегії мислення, які обмежують дитину
Допомагати дітям ставати успішними навіть в тих сферах діяльності, які на даний момент даються їм непосильною працею
Формулювати думку так, щоб вона була зрозумілою і переконливою для інших
Швидше і легше створювати домовленості
Володіти інструментарієм самоорганізації і власної ефективності і допомагати в цьому вчителям/батькам/дітям.
3 модуль
1. Практикум-закріплення
• Практичні кейси для закріплення знань і навичок
2. Сила впливу емоційного інтелекту
• Два істотних погляду на деструктивне поводження дітей
• Які справжні мотиви стоять за впертістю або незгодою, надмірною активністю або лінню, понад упевненістю або показовою безпорадністю і т.і.?
• За яких умов дитина ніколи не буде уникати відповідальності, шукати винних, маніпулювати, усуватися, порушувати домовленості і т.і.?
• Інструмент діагностики істинних цілей неконструктивної поведінки
• Підхід до дитини. Методи переорієнтації руйнівної взаємодії, безладу або хаосу в конструктивне русло
3. Особистість коуча
• Колесо успішного вчителя-коуча
• Інструменти коучингу. Практикум
4. Коучингові інструменти постановки командних цілей і реалізації проектів
3 модуль дасть вам можливість:
Створювати відносини з дитиною з високим рівнем довіри і поваги один до одного
Ефективно взаємодіяти з дитиною, коли він: вимагає занадто багато уваги, сперечається, замикається в собі, відчуває страх, ображається і т.д.
Домовлятися з дитиною так, що б він виконував взяті на себе зобов’язання
Створювати правила, які не викликають протест у дітей
Вирішувати конфлікти мирним шляхом, не впливаючи з позиції сили
Сприяти постановці командних цілей учнівських і вчительських колективів і досягати поставлених цілей в проектах, інших завданнях
Вартість курсу: 5000 грн. Діє система знижок за результатами проходження Базового курсу. Студентам особливі умови.
Місце проведення: с. Семіполки, Київська обл., простір Еко-школи “7 FIELDS”
Проживання в еко-будинку з харчуванням - 450 грн/доба
Стажування: липень - вересень 2019
Сертифікація: вересень 2019 року.
Для сертифікації обовязкове проходження міжмодульного супроводу і оформлений звітній чек-лист кожного модулю.
Дізнатись детальніше можна за цим посиланням.
Зареєструватись можна тут.
Обговорення