5 937
0
За останні п’ять років кількість учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, зросла у 6,4 раза.
Про це йдеться у проєктах концепції та планів релазізації держаної політики, які МОН винесло на громадське обговорення.
“Протягом останніх п’яти років в 6,4 рази зросла кількість учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти; з 2016/2017 н. р. у 4,6 рази збільшилася кількість інклюзивних класів та в 3,6 рази – шкіл, в яких облаштовані такі класи“, – зазначено в проєктах.
Нагадаємо, усі ІРЦ отримали методики оцінки розвитку дітей.
Читайте також “Професійна підтримка вчителів в інклюзії: європейський досвід”
“Нова українська школа”
Фото: автор – pressmaster, Depositphotos
Обговорення