Теми статті: вчителям, директорам, дружня школа, навчаємось разом, НУШ, ПрямуємоРазом
27 Лютого 2020
34 003
0
Карти, лінійки з числами, підказки, творчі роботи і різні різнощі обліплюють стіни початкових класів. Чи завжди це допомагає дітям краще вчитися?
Проєкт “Дружня школа” розповідає, що кажуть дослідження про декоровані стіни, що варто, а що не варто на них вішати.
Одне з досліджень виявило, що діти (тут йшлося про вихованців дитсадка) у щільно декорованих класах мали більше проблем із концентрацією уваги, більше байдикували і загалом гірше навчалися, аніж коли ці декорації прибрали.
Такі самі результати показало інше дослідження дітей віком від 8 до 12 років.
Хоча дослідники не вважають, що через це потрібно терміново знімати всі візуальні елементи, вони, все ж, радять звернути увагу, що деякі справді можуть відволікати.
Ще одне дослідження радить розміщувати матеріали впорядковано і залишати вільними 20-50% стін.
Що можна вішати на стіни:
Чого робити не варто:
За матеріалами:
Надія Швадчак, “Нова українська школа”
Титульне фото: автор – artisticco, Depositphotos
Цей матеріал був створений за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені в цьому матеріалі думки жодним чином не відображають офіційний погляд Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.
Обговорення