27 425
0
На підтримці вчителів та створенні умов, які б мотивували їх до роботи, наголосила директорка гімназії №5 Печерського району Києва, Світлана Олексюк, під час презентації дослідження “Нова українська школа” в 5-6 класах: виклики впровадження” (ознайомитися з повним текстом дослідження та коротким брифом усі охочі можуть за посиланням). На її думку, спочатку органи влади мають підняти мотивацію вчителя, а далі – висувати нові вимоги до них.
“До 25 серпня (перед початком нового навчального року) у вчителів має лежати на столі весь необхідний набір, зокрема, готові модельні програми, з яких вчитель/ка зможе обирати, а також підручники, – зазначила Світлана Олексюк. – Я не дивуюся, що чимало вчительських команд створюють власні модельні програми (таких, за даними дослідження, 21%), бо без готових програм та підручників покладаються на себе та на свій досвід.
Наприклад, перед початком 2023-2024 навчального року ми [мова йде про школу, яка пілотує НУШ – ред.] очікували на програми, які б кардинально змінили палітру, якою ми користуємося, зокрема, на появу курсу science [науки – ред.] у 7 пілотних класах. Ми планували відвести на них 6 годин навчального тижня, але станом на 5 вересня не було цієї програми, через що нам довелося швидко шукати альтернативу, щоб природнича, інформатична та здоров’язбережувальна галузі були практично та якісно реалізовані”.
Також, на думку директорки, варто
Світлана Олексюк також звернула увагу на ведення особових справ учнів, які займають у вчителя багато часу, адже заповнюються вручну. Водночас не дають підстав для створення індивідуальної траєкторії розвитку учнів та оцінювання поступу кожної дитини. За її словами, у гімназії є шість варіантів свідоцтва досягнення, які теж має заповнювати вчитель/ка.
Читайте також: “Як вчителі середньої школи розуміють формувальне оцінювання: результати дослідження”.
Титульне фото: скриншот із прямої трансляції
Обговорення