1 245
0
83% опитаної молоді в дослідженні Safety net: The cyberbully inquiry заявили, що компанії, які створюють соцмережі, повинні надавати максимальний захист від кібербулінгу.
Дослідження зробили The Children’s Society та YoungMinds, передає “Освіторія”.
Опитування провели серед 1 тисячі людей віком від 11 до 25 років. Також для дослідження зібрали дані Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, YouTube, Tumblr та Snapchat.
Так, 61% молоді заводить свій перший акаунт у соцмережах у 12 років або раніше, хоча офіційно більшість компаній дозволяє робити це з 13-ти років.
44% опитаних проводять у соцмережі понад три години на добу, а кожен десятий користується цими сервісами вночі. При цьому 38% зазначили, що соцмережі негативно впливають на їхній психологічний стан, а для 46% дівчат вони ще й погіршують самооцінку.
Враховуючи отримані дані, досілдники розробили такі рекомендації розробникам соцмереж:
Детальніше про результати дослідження можна дізнатись у документі нижче.
Завантажити документ можна за цим посиланням.
Читайте також переклади тез досліджень PISA “Як булінг впливає на рівень навчання”, “Як оплачувана робота впливає на успішність дітей у школі” та “Як заняття спортом впливають на успішність дітей у школі”.
Фото: pexels.com
Обговорення