480
0
Громадська організація “Docudays” з нагоди десятиріччя підготувала збірник “Як документальне кіно та ініціативи мережі “DOCU/CLUB” впливають на громади України”. Про це редакції повідомили автори збірника.
У ньому зібрані 26 історій про роль кіноклубів в об’єднанні громад та обстоюванні прав людини. До речі, кіноклуби можна створювати і в школі – про такий досвід розповімо далі.
Історії, що увійшли до збірника, були опубліковані в медіа впродовж 2022–2024 років. Вони об’єднані в три тематичні розділи:
Ідея створення кіноклубів виникла під час Революції Гідності в співзасновників фестивалю Docudays UA Алли Тютюнник та Геннадія Кофмана.
Наразі в Мережі DOCU/CLUB працюють 424 кіноклуби та використовують для показів колекцію зі 130 фільмів, які:
Частиною Мережі кіноклубів є шкільні осередки DOCU/CLUB, які створювали активні освітяни й освітянки. На їхню думку, документальне кіно допомагає учням краще розуміти свої права та обов’язки і вчить розв’язувати конфлікти.
Крім цього, документальні фільми вже є частиною навчального контенту, який вчителі використовують на уроках правознавства, географії, хімії та біології.
Докладніше про використання фільмів у навчанні ми розповідали в статтях:
Титульна ілюстрація та фото в тексті: “Docudays”
Обговорення