518
0
Міністерство цифрової трансформації України спільно з Міністерством освіти і науки створило спеціальний дашборд для оцінки потреб закладів освіти у девайсах.
Про це під час щорічної освітянської конференції “Серпнева-2024” повідомив віцепрем’єр-міністр і міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
За його словами, після початку повномасштабного вторгнення українські учні та вчителі вже отримали понад 200 000 різних пристроїв для дистанційного навчання та роботи онлайн.
“Дашборд дає зрозуміти:
Останнє є певною проблемою, над розв’язанням якої МОН і Мінцифри вже працюють”, – пояснив він.
Крім того, за словами Михайла Федорова, у Мінцифри триває робота над створенням набору даних для кабінетів “НУШ”.
Планують, що вони міститимуть інформацію:
Також, попередньо, у відповідних кабінетах можна буде знайти фото кожного класу, який навчається за програмою “НУШ”.
“Наявність такого інструменту дасть змогу отримувати більше ресурсів й ефективніше ухвалювати управлінські рішення”, – розповів віцепрем’єр-міністр.
Він також додав, що одне з головних питань, над розв’язанням якого нині спільно працюють Мінцифри та МОН, – “як вбити бюрократію в системі освіти”. У цьому, за словами Михайла Федорова, має допомогти застосунок для учнів, батьків і освітян “Мрія”, запуск якого відбудеться вже у вересні цього року.
Як розповів віцепрем’єр-міністр, функції додатка вже інтегрували з системою АІКОМ, що, зокрема, дасть змогу:
“Ми думаємо, як зробити, аби в освітян не було тієї роботи, яка відволікає їх від найголовнішого – наших дітей”, – розповів Михайло Федоров.
За його словами, наразі АІКОМ перебуває, які додаток “Мрія”, на стадії бета-тестування. Утім, на думку Федорова, за пів року реєстр повністю наповнять усією необхідною інформацією.
“Це буде технологічна магія. Я сподіваюся, за рік-два ми зможемо запровадити ці інструменти в усіх школах”, – додав віцепрем’єр-міністр.
Він також розповів, що основна мета впровадження технологій в освітній процес України полягає не в гейміфікації, а в наданні якісної інформації про те, що реально відбувається в закладах освіти.
“Задача – помістити всіх в єдину систему координат [Уряд України, МОН, ОДА, заклади освіти – ред.], аби чітко розуміти:
Фідбек має бути без перешкод. Пряма електронна демократія в освіті повинна допомогти нам вирішити багато проблем і виявити ті, про які часто мовчать”, – резюмував Михайло Федоров.
Читайте також: “МОН опублікувало лист про організацію 2024/2025 навчального року”.
Титульне фото й фото в тексті: скриншоти з прямого етеру конференції
Обговорення