Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

18 Вересня 2024

PISA–2022: освітян запрошують на онлайн-презентацію звіту про успішність українського учнівства в галузі креативного мислення

Освітян, освітянок і всіх зацікавлених запрошують на онлайн-презентацію національного звіту за результатами PISA–2022, що присвячений успішності українського учнівства в галузі креативного мислення.

Про це повідомили організатори події – Український центр оцінювання якості освіти.

Онлайн-захід відбудеться 20 вересня о 15:00. Переглянути пряму трансляцію презентації всі охочі зможуть на YouTube-каналі УЦОЯО за посиланням.

Під час онлайн-події аналітики Центру та запрошені спікери говоритимуть про те:

  • як PISA визначає “креативне мислення”;
  • за допомогою яких інструментів вимірювали так звану “малу” (буденну) креативність;
  • які результати показали українські 15-річні підлітки в галузі креативного мислення (порівняно з однолітками з країн ОЕСР і референтних країн);
  • як гендерні особливості, соціально-економічний статус, рівень базових знань у предметних галузях, учнівські переконання щодо креативності та позакласні заходи творчого спрямування впливають на розвиток і формування креативного мислення;
  • яку роль відіграють учителі в підтримці й розвитку креативного потенціалу учнівства;
  • як досвід PISA щодо оцінювання креативного мислення можна імплементувати в освітню систему України (в умовах реформи “Нова українська школа”).

Крім того, для освітян і освітянок доступний мінізвіт “Досвід 15-річних підлітків і закладів освіти під час віддаленого навчання” за результатами PISA-2022.

Ознайомитися з матеріалами й завантажити їх всі охочі можуть за лінками:

Перша частина мінізвіту присвячена вивченню того, як системи освіти в різних країнах реагували на пандемію COVID-19. Зокрема, у дослідженні йдеться про:

  • вплив тривалості закриття закладів освіти в Україні та референтних країнах через пандемію на успішність і добробут 15-річних учнів / учениць;
  • здатність освітніх систем забезпечити рівний доступ до якісної освіти, незалежно від соціально-економічного статусу учнів / учениць;
  • готовність підлітків до віддаленого й автономного навчання;
  • взаємозв’язок цих показників зі стійкістю освітньої системи.

Друга частина мінізвіту “Досвід 15-річних підлітків і закладів освіти під час віддаленого навчання” присвячена проблемам логістичного характеру, які виникали під час дистанційного навчання. Зокрема:

  • доступу до цифрових пристроїв або до інтернету;
  • пошуку тихого місця для навчання;
  • пошуку когось, хто міг би допомогти учням / ученицям у виконанні шкільних завдань.

Крім того, у цій частині мінізвіту йдеться про мотивацію учнівства до виконання шкільних завдань і заходи, які заклади освіти здійснювали, аби підтримати своїх учнів на під час дистанційного навчання.

Читайте також: ”Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2022: вийшла українськомовна версія І тому звіту”.

Титульне фото: freepic.com


Обговорення