Спрямованість тренінгу:
Дизайн тренінгу.
Модуль 1. “Створення прототипу інтегрованого уроку.”
Модуль 2. “Тестування прототипу інтегрованого уроку.”
2.1 Вхід-налаштування.
2.2 Історія-мотиватор.
2.3 Опора на досвід учасників.
2.4 Визначення проблеми.
2.5 Робота в групах.
2.6 Презентація-узагальнення.
2.6 Вихід-усвідомлення.
– Пауза-відпочинок.
Модуль 3. Інтервізійна група вчителів НУШ “Інтегрований урок”
3.1 Предметний аналіз. Що відбувалося на уроці?
3.2 Операційний аналіз. Як відбувалося?
3.3 Інтелектуальна рефлексія. Які думки виникали?
3.4 Інтуїтивна рефлексія. Які були відчуття?
3.5 Ага-реакція, точки здивування, інсайти, метафори, нові ідеї.
Модуль 4. Простори усвідомлення.
4.1 Простір пізнання.
4.2 Простір взаємодії.
4.3 Простір подій.
4.4 Простір майбутнього.
4.5 Простір самоусвідомлення.
Захід передбачений для вчителів, методистів, науковців, психологів, тьюторів та управлінців.
Детальніше - за цим посиланням.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Обговорення