Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

1 Березня 2019

Моя безбар’єрність. Інклюзія “непростих” дітей у освітній процес

Як зробити життя із дитиною, яка має особливі освітні потреби, простішим і комфортнішим для батьків та самої дитини? Як надихнутися на діяльність чи нормальний відпочинок (без почуття провини), коли здається, що для соціуму ти та твоя родина завжди незручні, а рівень складнощів завищений?

Про що йтиметься на дискусії щодо доступності і безбар’єрності навчання у школах та садочках для дітей з інвалідністю чи особливими освітніми потребами:

▪ Чим особливі діти зі СДУГ та аутизмом
▪ Як полегшити життя собі та дітям
▪ Які методи допомагають, а які - шкодять
▪ Чи можна вплинути на поведінку дитини вихованням
▪ Як почуваються та з чим зіштовхуються батьки таких дітей
▪ Чи готове суспільство до впровадження інклюзії в школах
▪ Як полегшити життя собі та дітям

Спікери/ки:

🔥 Nastya Melnychenko, мама дитини з гіперактивним розладом та дефіцитом уваги. Розповість про шлях до постановки діагнозу, з чим стикаються батьки такої дитини і як їх приймають оточуючі.
🔥 Volodymyr Bryskin, фахівець з впровадження інклюзії.
🔥 Yulia Zavhorodnia, медична психологиня, психотерапевтка когнітивно-поведінкового напряму. Розповість про особливості дітей, про дієві методи взаємодії з ними
🔥 Lyudmyla Suhachevska, мама дитини з аутизмом. Розповість про соціалізацію дитини у інклюзивному класі, поділиться досвідом взаємодії з викладацьким колективом.

Організатори закликають брати дітей із собою. Їх розважатиме аніматор, а також будуть майстер-класи у дитячій зоні.

Проект здійснюється ГО “Студена” за підтримки Український Жіночий Фонд / Ukrainian Women’s Fund

Зареєструватись можна за цим посиланням.

Місце

Київ

Час

6 березня
17:00-19:00

Організатор

Studena NGO та Центральна бібліотека ім. Т.Г.Шевченка для дітей м. Києва

Вартість

безкоштовно

Хочу на подію

Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.