Напишіть нам

Всі теми

16 Грудня 2018

Учителям основної і старшої шкіл “Методика розвитку критичного мислення. Модуль 1”. Херсон

“Методика розвитку критичного мислення учнів у викладанні різних предметів. Модуль 1, базовий”.

■ Відчуваєте нестачу нових педагогічних інструментів, щоб зробити навчання більш продуктивним?
■ Розмірковуєте, як перестати “годувати” учнів програмовим матеріалом, а створити простір, де б вони “їли” самостійно й з апетитом?
■ Прагнете розібратися, як допомогти учням стати активним “мислителями” замість пасивних слухачів?

Відповіді на ці запитання і необхідні навички ви отримаєте на тренінгу. Цей модуль – перший, базовий, тільки після нього ми радимо проходити 2-й або 3-й модулі тренінгу.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
Блок 1. Що таке критичне мислення (КМ): розуміння цього дозволить вам по-новому подивитися на можливості уроку, спрямовувати навчання саме на розвиток мислення вищого рівня.

Блок 2. Особливості організації навчання з використанням методів критичного мислення: завдяки цим навичкам ви зможете будувати ефективну взаємодію з учнями і зробите навчання надихаючим і продуктивним.

Блок 3. Структура уроку з розвитку критичного мислення: ви побачите взаємозв’язок частин уроку та визначите їхні завдання й отримаєте власний досвід участі у такому уроці. Зрозумієте, чому вчителю варто говорити не більше 20 % уроку.

Блок 4. Запитання як основний інструмент розвитку критичного мислення: типи, види і методика застосувань запитань на уроках з розвитку КМ. З’ясуєте, як має змінитися ролі запитань на уроці, та чому у китайській мові пізнання та уміння ставити запитання позначається однаковими ієрогліфами.

РЕЗУЛЬТАТ. ЗА 8 ГОДИН ТРЕНІНГУ ВИ:
■ систематизуєте уявлення щодо цілей та особливостей технології розвитку критичного мислення, опануєте її основні елементи;
■ сплануєте, як за допомогою технології розвитку КМ вдосконалити власні уроки;
■ нарешті зможете поставити усі свої запитання про запитання на уроці, а головне — перейдете від типових “вчительських” запитань до більш ефективних;
■ потренуєте власну гнучкість мислення та навчитесь, як за допомогою різних типів запитань допомогти учням конструювати власні знання.
■ заберете з собою практичні прийоми й техніки та вже на тренінгу почнете їх використовувати;
■ отримаєте підзарядку власної професійності та вітамін радості у дружньому колі колег і тренерів.

По завершенню тренінгу всі учасники й учасниці отримують іменний сертифікат з вказаною кількістю годин навчання (8 годин).

ТРЕНІНГ ПРОВОДИТЬ
Ірина Бондарук — тренерка Платформи “Критичне мислення” у Київській області, кандидат пед. наук, дослідниця питань розвитку критичного мислення у викладанні історії.

ФОРМАТ ТРЕНІНГУ
Тренінг одноденний: працюватимемо з 10:00 до 17:00 з перервою на обід та двома перервами на каву-чай з тістечками.

Зареєструватись можна за цим посиланням.

Детальніше – на сайті організаторів.

Місто

Херсон

Адреса

вул Університетська, 27 (Херсонський академічний ліцей ім О.В. Мішукова)

Час

9 січня

Організатор

Освітня платформа "Критичне мислення"

Вартість

460 грн (360 грн до 8 січня)

Купити квитки

Обговорення