■ Чому критичне мислення сьогодні тренд української освіти і чи можете пояснити, що це таке?
■ Які існують методи розвитку критичного мислення учнів початкової школи, що можна застосувати на будь-якому уроці?
■ Яким може бути урок в технології критичного мислення?
■ Чи ефективно ви розвиваєте в учнів читацьку компетентність?
■ Чи готові ви використати технологію розвитку критичного мислення вже з понеділка?
Програма
Блок 1.Що таке критичне мислення (КМ).Особливості організації навчання КМ.
Блок 2. Урок в технології розвитку КМ. Структура і методика уроку: побудова уроку на прикладі уроку курсу “Я у світі” 4 клас.
Блок 3. Методи організації діяльності учнів у вступній та основній частин уроку з розвитку КМ.
Блок 4. Методи організації діяльності учнів у підсумковій частин уроку з розвитку КМ.
По завершенню тренінгу ви отримаєте іменний сертифікат з вказаною кількістю годин навчання (8 годин).
Тренінг проводять:
Вікторія Кришмарел – тренерка платформи “Критичне мислення” у Києві, кандидат філософських наук.
Олена Гончарова – тренерка платформи “Критичне мислення” в Одеській області.
Зареєструватись можна за цим посиланням.
Детальніше – за цим посиланням.
Обговорення