Всі теми

Коли всі вдома: як зберегти дружню атмосферу під час карантину

Під час карантину на батьків покладаються не лише їхні звичні обов’язки, але й частково завдання школи. Це нелегко, особливо для батьків менших школярів: потрібно знаходити нові заняття, зацікавлювати й мотивувати, зберігаючи при цьому дружню і спокійну атмосферу.

Проєкт “Дружня школа” зібрав поради, як це зробити.

  • Діти мають розуміти, чому важливо дотримуватись правил карантину, чому наразі школи не працюють та як дотримання правил гігієни може вплинути на ситуацію. Крім звичайних мультфільмів, пропонуємо показувати дітям науково-популярні відео, щоб вони краще розуміли, що таке вірус та як він поширюється.

Нагадаємо, що МОН підготувало роз’яснення про 5 речей про коронавірус, які потрібно знати батькам.

  • Створіть разом розклад дня, який обов’язково має містити родинну фізичну активність. Наприклад, щодня зранку робіть веселу руханку під музику всією родиною. А замість звичного для школярів “ранкового кола” проводьте “вечірнє коло” за родинним столом, де кожен член родини розказуватиме, що він/вона встиг/-ла зробити, подивитися чи прочитати за день.
  • Карантин – привід дістати з шафи настільні ігри. А ще краще зробити їх своїми руками, аби створення гри зацікавило не менше самої розваги. Усе, що вам потрібно, – підручні матеріали та трохи уяви.
  • Для деяких програмістів карантин не змінив нічого, адже світ алгоритмів та кодів часом може замінити їм будь-яку прогулянку. Якщо вам не хочеться, щоб діти годинами грали в комп’ютерні ігри чи дивились мультфільми, але все ж не можете витрачати весь час на заняття з ними, – час ознайомити їх з іграми на створення алгоритмів. За допомогою цих платформ діти будуть не просто грати в ігри, але й вчитися їх створювати.
  • Вивчайте мови. Наприклад, сайт від British Council LearnEnglish Kids із безкоштовними матеріалами, іграми, піснями та оповіданнями для вивчення англійської – настільки простий у користуванні, що дитина може вивчати іноземну мову навіть без допомоги батьків.

Олександра Дмитренко, журналістка проєкту “Дружня школа”, спеціально для “Нової української школи”

Титульне фото: автор – AlexLipa, Depositphotos

Цей матеріал був створений за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міністерства закордонних справ Фінляндії. Висловлені в цьому матеріалі думки жодним чином не відображають офіційний погляд Європейського Союзу чи Міністерства закордонних справ Фінляндії.

Підписуйтесь на наші Facebook та Viber

Матеріали за темою

Обговорення