3 722
0
Ініціатива EdCamp Ukraine спільно з МОН провели дослідження “Навчати й навчатися: як і куди зростати українському вчительству”. У проекті взяли участь 8 427 осіб з усієї України, відповівши на 75 питань.
За результатами дослідження, 62% свого часу в будні вчитель витрачає на роботу.
Водночас, на різні форми підвищення кваліфікації вчитель виділяє в середньому 14 годин щотижня. А 49% вчителів хочуть приділяти цьому більше часу.
Вчителів мотивує підвищити кваліфікацію:
Розвиватися вчителі хочуть у таких напрямах: володіння іноземною мовою, профілактика професійного вигорання, створення нового освітнього простору, “наскрізні” навички (вирішення проблем, навчання протягом життя, робота в команді тощо), навички інформаційно-комунікаційних технологій для викладання, інтеграція дітей із особливими освітніми потребами до процесу навчання.
Натомість професійному зростанню вчителів заважає те, що:
Завантажити дослідження можна за цим посиланням.
За отриманими результатами буде укладена Декларація якості, яку, за бажання, підписуватимуть надавачі послуг у системі підвищення педагогічної кваліфікації.
До того ж, на останній сторінці дослідження пропонується сформувати свої висновки, сфотографувати та надіслати на пошту [email protected] або опублікувати на Facebook з хештегом #навчатиінавчатися.
Нагадаємо, що згідно з дослідженням PISA, головним чинником успішності учнів є кваліфікація вчителів.
Фото: автор – Alexas_Fotos, Pixabay
Обговорення