16 486
0
Щоб стати асистентом чи асистенткою вихователя / виховательки в закладі дошкільної освіти, претендент (-ка) повинен (-на):
Крім того, на відміну від асистента учня, асистент вихователя є педагогічним працівником, якого призначає на посаду керівник ЗДО.
Про це розповіли в Міністерстві освіти і науки України.
Однією з основних функцій асистента / асистентки є організаційна. Під час свої роботи такий фахівець:
Не менш важливою є й навчально-розвиткова й виховна діяльність асистента / асистентка вихователя в ЗДО. Зокрема, вона передбачає
Крім того, асистент / асистентка вихователя під час роботи з дітьми, які мають ООП, здійснює діагностичну функцію, тобто бере участь у вивченні особливостей їхніх розвитку й діяльності, визначенні сильних і слабких сторін та потенційних можливостей. Після чого, фахівець / фахівчиня долучається до розроблення індивідуальної програми розвитку дитини й здійснює прогноз щодо досягнення нею визначених цілей навчання (прогностична функція).
Крім дітей і колег у ЗДО, асистенти / асистентки вихователів активно взаємодіють з батьками й фахівцями інклюзивно-ресурсного центру. Що, зокрема, й передбачає консультативно-комунікативна функція.
Читайте також: “Яка кількість дітей, у тому числі з ООП, має бути в інклюзивній групі садочка: новий випуск “Запитати у фахівця””.
Титульне фото: freepic.com
Обговорення