992
0
Проєкт аудіоуроків “Вчися вухами”, який реалізує ГО “Смарт Освіта”, створив курс “Історія Криму”. Серія аудіоуроків допоможе зануритися в історію півострова, побачити та зрозуміти корінні народи, їхню історію та культуру, а також зрозуміти тяглість історичного звʼязку між материком та Кримом. Курс складається з трьох напрямів: “Історія”, “Культура”, “Люди”.
Зараз на сайті проєкту є вже понад 20 уроків про Крим. Запис аудіо ще триває, тому курс буде доповнюватися. Окремо також є добірка “Кримських уроків”, у яку входять програмні уроки з української літератури та історії України.
Прослухати уроки можна:
Важливим складником курсу є робота зі стереотипами й російськими наративами про Крим: автори розповідають, звідки взялись уявлення про півострів як оздоровчий курорт чи просто “незайняті” землі; чому зникли автентичні назви населених пунктів кримськотатарською мовою та як з кожною російською окупацією півострів все більше намагалися зробити “одвічно російським”.
Так, під час опанування курсу “Історія Криму” слухачі дізнаються:
Автори курсу – історики, політичні діячі, дослідники культури півострова, знавці кримськотатарської мови та громадські активісти. Серед них:
Нагадуємо, що “Вчися вухами” – це безплатні аудіоуроки для учнівства 6-11–х класів. Аудіоуроки не замінюють вчителя в класі, але допомагають опанувати тему та зменшити освітні втрати – під час відключень електроенергії, в укритті, за кордоном чи для додаткової освіти.
Проєкт “Вчися вухами” реалізовує ГО “Смарт Освіта”.
У 2023 році проєкт починав роботу за підтримки EDUCO Foundation. Курс “Історія Криму” був запущений у рамках Програми сприяння громадській активності “Долучайся!”, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні. Зміст цього проєкту є винятковою відповідальністю Pact та його партнерів і не обов’язково відображає погляди USAID або уряду США.
Курс продовжить розвиватися в межах співпраці ГО “Смарт Освіта” з ChildFund Deutschland і Educo та фінансування Sternstunden.
Титульне зображення: ГО “Смарт освіта”
Обговорення