5 886
0
Карантинні заходи негативно впливають на темпи навчання учнів у світі – в середньому відставання від програми складає від 1 до 2,5 місяців.
Це показало дослідження MсСinsey, пишуть на сайті Всесвітнього економічного форуму.
Особливо відчувається цей розрив між учнями приватних та державних шкіл, а також дітей з різним соціально-економічним статусом.
Усі опитані вчителі повідомили про різницю в строках відставання від програми між учнями молодшої (2,2 місяці) та старшої школи (1,7 місяця).
Найгірші показники продемонстрували класи з переважанням дітей із бідних родин: там, де їхня частка склала близько 80%, строки відставання досягнули показника у 2,5 місяці. Такі класи гірше засвоюють навчальний матеріал дистанційно.
Вчителі у Японії та США повідомили про низьку ефективність дистанційного навчання – 60% з них поставили оцінку між 1 та 3 балами (з 10 можливих). В середньому у світі ефективність дистанційки оцінили у 5 балів.
Також більшість вчителів скаржаться на те, що через ізоляцію учнів дедалі частішими стають проблеми психічного здоров’я.
Дослідження проводили між березнем та липнем 2020 року.
Нагадаємо, половина українців виступають за закриття шкіл у разі продовження зростання захворюваності на коронавірус.
Фото: автор – Di-Studio, Depositphotos
Обговорення