80
0
Фахівці Українського центру оцінювання якості освіти розробили методичні матеріали, які стануть у пригоді вчителям під час діагностування рівня сформованості математичної та читацької компетентностей учнів 4-х або 5-х класів. Інструмент створили на основі тестових добірок із математики та читання, які використовували в першому циклі загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти.
Про це повідомив УЦОЯО.
Ознайомитися з матеріалами та завантажити їх можна за посиланням.
Докладніше про моніторинг і його результати читайте за лінком.
Як розповіли в УЦОЯО, діагностувальний інструмент передусім призначений для вчителів і вчительок початкової школи, які хочуть не лише оцінити рівень сформованості двох ключових компетентностей в учнівства, але й використовувати отримані дані для аналізу освітніх втрат, корегування навчальних планів, а також для більш точного добору завдань.
Крім того, матеріали можуть стати у пригоді вчителям математики або предметів / курсів мовно-літературної освітньої галузі, які викладають у 5-х класах.
Зокрема, для педагогів і педагогинь доступні:
До кожного тестового зошита також є книжка для читання – кольоровий буклет, у якому вміщені тексти:
Також інструмент містить інструкцію для вчителів, яка допоможе:
“Пропонований інструмент покаже не просто загальну “картину” успішності учнівства в галузі математики чи читання, а й сприятиме кращому баченню того, де дітям особливо важко, які теми потребують більшої уваги. Це можливість вчасно виявити освітні втрати й ужити ефективних заходів для їх надолуження, допомогти кожному учневі й кожній учениці відчути впевненість у своїх силах”, – додали в УЦОЯО.
Нагадаємо, що для вчителів початкових класів також доступні методичні рекомендації з математики та читання. Звернення до них буде корисним після використання пропонованого інструменту.
Читайте також: “Складно працювати з текстами й розв’язувати рівняння: розбираємо результати моніторингу учнівства 6 та 8 класів”.
Титульне фото: freepic.com
Обговорення