5 245
0
Дослідження PISA виявило значну різницю між успішністю в математиці в дітей із хорошими та поганими соціально-економічними передумовами навчання.
Його переклад опублікував Український центр оцінювання якості освіти.
Два головні інсайти з дослідження:
Дослідники опитали школярів у країнах Організації економічного співробітництва та розвитку. У середньому там приблизно 65% учнів із хорошим соціально-економічним статусом відповіли, що вони добре знають квадратичну функцію або часто чули про неї. Водночас учні з гіршими передумовами для навчання знали чи чули про неї лише у 43% випадків.
Середня різниця між хорошими і поганими передумовами навчання по країнах ОЕСР знаходиться на рівні 19%. Таку різницю в успішності між учнями можна пояснити різницею в тому, наскільки однаково ці групи учнів ознайомлені з математикою. Тобто, є чіткі докази того, що учнів із поганими передумовами для навчання систематично навчають математики гірше, ніж учнів із гарними передумовами.
Саме дослідження ви можете прочитати нижче:
PISA_in-focus_63_gotovyjЧитайте також: ЗНО з математики: чому такі низькі результати та що з цим робити.
Більше матеріалів за дослідженнями PISA дивіться тут.
Фото: автор – robertmandel, Depositphotos
Обговорення