14 338
0
Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників.
Про це повідомили на сайті МОН.
Такі центри покликані сприяти професійному розвитку педагогів шкіл, дитсадків, інклюзивно-ресурсних та міжшкільних ресурсних центрів.
“Необхідність такого розвитку продиктована і світовим принципом освіти впродовж життя, який дозволяє лишатись конкурентоспроможним фахівцем, і українськими освітніми реформами, які потребують професійних педагогів.
Ми впевнені у важливості центрів професійного розвитку і запрошуємо освітянську спільноту долучатись до роботи над положенням про такі центри”, – зазначила очільниця МОН Любомира Мандзій.
Завданнями центрів мають стати:
Проєкт передбачає, що засновниками центрів можуть стати районні, міські (районні в місті) ради. Кілька засновників можуть спільно утворити центр та укласти договір про спільну діяльність.
Кожен центр зможе діяти в межах території обслуговування, яку визначає його засновник. Така територія визначається з розрахунку, що в закладах дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти, інклюзивно-ресурсних та міжшкільних ресурсних центрах, розташованих на території його обслуговування, має працювати не менше:
Управляти центром має директор, якого призначатимуть через конкурс.
Фінансувати такі заклади мають засновники. Також джерелами фінансування можуть стати благодійні внески юридичних та фізичних осіб.
Ознайомитись із проєктом положення можна в документі нижче:
Пропозиції та зауваження можна надсилати до 8 червня на [email protected] з темою повідомлення “Громадське обговорення”.
Зазначимо, що, згідно з новим законом “Про повну загальну середню освіту”, до 1 вересня 2020 року науково-методичні (методичні) центри та кабінети мають реорганізувати в центри професійного розвитку педагогів.
Нагадаємо, оголосили конкурс фахівців для експертизи підручників НУШ.
Фото: автор – stockasso, Depositphotos
Обговорення