Напишіть нам

Всі проєкти

Всі теми

23 Вересня 2022

Для учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями затвердили нові програми

МОН затвердило нові типові освітні програми для 1–2 і 3–4 класів спеціальних шкіл для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку.

Відповідний наказ опубліковано на сайті міністерства.

Зокрема, затверджено програми з такими назвами:

  • Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.);
  • Типова освітня програма для 3-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.).

Водночас чинність утратили такі накази МОН:

  • від 26 липня 2018 року №816 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями”;
  • від 2 липня 2019 року №917 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”;
  • від 1 квітня 2020 року №467 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 3 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”;
  • від 29 січня 2021 року №121 “Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 4 класу з порушеннями інтелектуального розвитку”.

Прочитати нові програми можна за цим посиланням або нижче:

6329c6379ad05339839275

Нагадаємо, Міносвіти склало Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році.

Читайте також розʼяснення МОН, що має робити асистент учителя під час дистанційки

Слава Україні!

Героям слава!

Переможемо!

Фото: автор – AllaSerebrina, Depositphotos


Обговорення

Розділ створено за підтримки Програмної ініціативи “Демократична практика” Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.