23 862
0
Міністерство освіти і науки дало методичні рекомендації щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у школах в 2020/2021 навчальному році.
Відповідні рекомендації є в листі №1/9-495 від 31 серпня, опублікованому на сайті МОН.
Зокрема, є окремі рекомендації для вчителя та асистентів щодо навчання дітей з ООП під час дистанційного навчання, якщо регіон закладу потрапить у “червону” карантинну зону.
Так, під час дистанційного навчання асистент вчителя:
“Починаючи з 1 червня 2020 року роботу ІРЦ було відновлено в зв’язку з послабленням протиепідемічних заходів відповідно до постанови КМУ від 20.05.2020 № 392. За умови сприятливої епідеміологічної ситуації (встановлення “зеленого”, “жовтого” та “помаранчевого” рівнів епідемічної небезпеки у конкретному регіоні) ІРЦ продовжують надавати послуги у 10 звичайному режимі, дотримуючись при цьому протиепідеміологічних заходів“, – зазначили у міністерстві.
Також у МОН роз’яснюють різницю між обов’язками асистента вчителя та асистента учня.
Дивіться також нашу інфографіку про різницю між асистентом вчителя та дитини:
Ознайомитись із рекомендаціями можна у документі нижче:
5f4f3994b43e6123926374Читайте також “Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів”, “Як поєднати дистанційне навчання з інклюзивним” та “Онлайн-навчання для дітей з ООП – як зробити його доступнішим”
Фото: ІРЦ в Ірпіні, автор – Дмитро Ларін
Обговорення