3 981
0
Інформаційно-аналітичною системою “EvaluEd” скористалися вже понад 4,5 тисячі шкіл України, з них більш ніж 500 – на Прикарпатті.
Про це під час семінару “Цифрова трансформація: нові можливості для забезпечення якості освіти” повідомив заступник голови Державної служби якості освіти України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Іван Юрійчук.
Він розповів, що ДСЯО з 2017 року проводить інституційні аудити у закладах освіти України, які покликані оцінити, визначити сильні та слабкі сторони й надати рекомендації, впровадження яких допоможе покращити ситуацію.
Для того, аби школи наперед розуміли можливі результати таких перевірок, була створена інформаційно-аналітична система “EvaluEd”, яка дає змогу закладам освіти проводити комплексне самооцінювання за тими ж критеріями й показниками, за якими проходять інституційні аудити.
“Так школа може створювати якусь стратегію покращення. Зовнішнє оцінювання, відповідно до рекомендацій, відбувається раз на 10 років, а самооцінювання ми рекомендуємо проводити раз на рік. У такий спосіб школа може постійно вдосконалюватися”, – додав Юрійчук.
Однак, за його словами, ДСЯО також має право проводити позапланові перевірки, наприклад, щодо булінгу чи мобінгу. Про це докладніше можна прочитати за посиланням.
Самооцінювання, як зазначив експерт, не є обов’язковим і не входить до жодного нормативного документа, однак заклади освіти України все частіше використовують таку функцію.
За словами Івана Юрійчука, під час оцінювання за допомогою “EvaluEd” фахівці ДСЯО й запрошені експерти використовують різні джерела інформації:
“Ми сподіваємося, що школи будуть використовувати цей інструмент і він буде дієвим. У майбутньому плануємо зробити його більш гнучким, щоб школа могла пропонувати власні рішення та ідеї, які ми зможемо включати в систему”, – резюмував Іван Юрійчук.
Читайте також: “Позапланові перевірки закладів освіти: які підстави та який порядок проведення”.
Титульне фото: freepic.com
Обговорення